четвъртък, 28 януари 2021 г.

Тик-так, тик-так ...... Мечти

 Здравейте, здравейте!

Записах се за участие в микс-медия размяната на Маги във фейсбук групата на Картишоците. Честно казано не знаех с какво точно да участвам, но като се порових в интернет пространството, реших, че ще бъде будилник. Има многооо дообри проекти ... уау... Достатъчно е да напишете Altered Clocks и излизат невероятни неща.

Та се втурнах да си търся будилник с камбанки отгоре, по възможност неработещ. Оказа се, че наличните в нета са или неработещи и доста счупени, или пък работят, но са с антикварна и колекционерска стойност. В крайна сметка отидох при часовникаря в Радомир и се оказа, че той има такъв здрав, но не работещ. Човекът ми го подари - много благодаря!

В момента, в който намерих свободно време се захванах с него. Добре, че съпругът ми беше наблизо - да изтърбушиш будилник се оказа не толкова лесна задача. Запазих само корпуса, задния капак и разбира се камбанките.

Започна голямото мацане - гесо, бои, вакси, цветя, марли, бирени елементи, метални елементи и за финал малко панделки. 



Този ще си остане за мен. За размяната съм замислила друг, който възнамерявам да остане в тайна, докато моето късметче не си го получи.



Да знаете - търся си будилници на килограм, защото имам тонове мечти :-)


Поздрави, Сне!

2 коментара:

  1. Страхотен е, Снежи! Аз будилник още не съм равила, но пък ти ме вдъхнови, та ще взема и аз да си потърся някой стар. Нямам търпение да видя и този, който ще направиш за размяната.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много благодаря, Маги! Мисля другата седмица да подготвя часовника за размяната. Само да не ми се разминат плановете и представите, разбира се....хаха. Обикновено си представям едно, то излиза друго.

      Изтриване