четвъртък, 18 февруари 2021 г.

ATC-та " Пътешественик"

 Здравейте, здравейте!

Преполовихме месец февруари. Аз имам да ви показвам още много любов, затова сега ще вмъкна едни atc-та на тема пътуване.

След "Любовните кактуси", рязко ме обвзе желанието да направя още една серия atc-та. Тъй като пътуванията все още са в застой, реших да ги пренеса на хартия. Така се появи "Пътешественик".


Оформих ги като таг, като за основа използвах остатъци от дизайнерска хартия. Много се радвам, когато успея да оползотворя остатъците хартия по някакъв начин - изобщо не ми се изхвърлят.


Цветните детайли в основата ги направих с помощта на ембосинг глазета и печати. Като за работата с глазетата се консултирах с видеото на Рали от Двете елши.


Добавих по парче от една истинска стара лента, а фотоапарата е елемент от бирен картон.



Състарих с дистрес мастила и "Пътешественик" стана реалност. Надявам се, че скоро нашите пътешествия отново ще се върнат в ежедневието ни.

Поздрави, Сне!

4 коментара:

  1. Страхотни са, Снежи! Няколко пъти съм си мислела да използвам стари ленти, но сърце не ми дава да ги нарежа.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много благодаря! Тази лента имаше осветени места по края. Иначе и аз си ги пазя 😀

      Изтриване
  2. Великолепни са! Всеки детайл си е на точното място, а фотолентата си вмъкнала много умело.

    ОтговорИзтриване