сряда, 10 март 2021 г.

Микс медия размяна

 Здравейте, здравейте!

Навън заваля сняг и вече взе да се смрачава. Реших да ви разведря с малко цвят и светлина с будилника, който направих за микс медия размяната на Маги.  Моето късметче вече си получи подаръка от мен и сега мога да ви разкажа повече за него.

Януари направих един будилник за себе си и толкова ми хареса идеята, че не се поколебах с какво ще участвам в размяната. След дълго търсене, накрая успях да намеря ето този часовник в един аукцион. 



Всеки микс медия проект, който съм направила, се разминава с първоначалната идея. И този път не изневерих на себе си. Трябваше да е луна, звезди, нощ .... Накрая се появиха едни пеперуди, едни цветя 😄... но пък много си го харесвам. Получи се свеж и зареждащ с настроение часовник.




Вече имах опит с първия часовник и този път се справих сама с разглабянето му. Намазах го с бяло гесо, после нанесох акрилни боички с помощта на дунапренен тампон.





Рамката и металните елементи ги боядисах с черно гесо и вакс паста. Добавих цветя от плат и мълбери хартия, и две пеперудки - едната е изрязана от дизайнерска хартия, другата е печат. За финал покрих целият часовник с вакс паста.




Стана ли ви цветно на душата? 

 Поздрави, Сне!




2 коментара:

  1. Красота! Другия път ще заплануваш цветя, а накрая ще изгреят звезди и луна. ;) И аз често съм така.

    ОтговорИзтриване